/> href=

22 Ağustos 2009 Cumartesi

Bu böyle devam etmez...[2]

Gerçekten kıl kapıyorum ya harbiden sinirleniyorum.

Üstünde koskoca 'Express kasa'.'En fazla 5 ürün' yazan yerin altına bi alışveriş arabası dolusu alışveriş yapıp önümde duran adamdır.Bu insansı adamla gözgöze gelmeye çalışıp pis bir bakış atarım ki elimde duran ekmeği görsün ve bana sırasını versin diye.Birde bazıları vardır kasiyer en fazla 5 ürün dese bile zorlarlar.
-Yahu ne olcak alıverseniz
-Sabahtan beri bekliyoruz ama.
Ben ve benim gibilerde hem bu konuşmanın bitmesini bekler hemde bir alışveriş arabası dolu ürünün kasadan geçmesini...
Alışverişden girmişken konuya şok içinde kaldığım birşey daha,
30'lu yaşlardaki bir adam dergi reyonunda durmuş etrafına endişeli bir edayla bakınırken çok dikkatimi çekti nasıl desem birşey yapıcağını haykırdı sanki.Ben uzaktan adamı izlemeye başladım.Adam canice elindeki Boxer dergisinin ambalajını yırtmış,içindeki hediyeleri cebine atıyordu.Ve hala etrafına endişeli bir şekilde bakıyordu.zaten olay yerinden işi biter bitmez kayboldu.
Bu kadar strese giricek ne vardı diye merak ettim tabiki,dergilerin olduğu reyona gittim ve boxer dergisini gördüm.Verdiği hediyer ise;
Durex prezarvatif
Erkeğin sex rehberiydi.Galiba,adam için çok üzüldüm.Yürekleri dağlayan bir olaydı benim için.

Sevgili okuyucum,kendini şanssız hissediyosan hissetme sakın.Çünkü sen 300milyonda 1 seçeneksin.Düşün bir ya.Tam 300 milyon sperm arasından sen yumurtaya erişebilmilsin.Sen çok şanslısın.Peki diğer 299.999.999 sperme ne oldu.Hepsi öldü.Bak sen yaşıyorsun.Hayatın en büyük yarışını vermişsin ve birinci olmuşsun.Seni kutluyorum.Ozamanlar bir başın ve kuyruğun olmasına rağmen kazandın.Bence ne kadar güze bir başarıdır bu.

Bir konuşmaya kulak misafiri oldum.
-İngilizcen nasıl peki?
-Derdimi anlatıcak kadar biliyorum işte.
Dur.Çüş.Stop...
Kardeşim,'derdimi anlatıcak kadar biliyorum' ne demek ya.Ne biliyosun ki derdini anlatıcaksın.Hadi diyelim İngilteyere tatile gittin.Kaldığın otelin odasında tuvalet kağıdı kalmadı.Ne yapıcaksın.Poponu açıp görevliye mi göstericeksin.Derdini böyle anlatmış olursun belki.

Geçenlerde bir yazı okudum şirinler kominist diye ama pek inanmadım.Şirinler köyü bildiğin 'Genelev'.
Olaya bak bir tane 'Kadın' var köyde diğer şirinlerin hali nedir acaba?
Şirin Baba'da ayrı bir boyut,köyün pezevengi gibi.
Galiba Şirin Baba'nın kadın hali 'Matild Manukyan' olurdu.

Herze-gü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bi yorum yapabilirsin

Related Posts with Thumbnails