/> href=

14 Ağustos 2009 Cuma

Kraliçe

Mutlu olmanız için
Ne yapabilirim Kraliçem.
Amacımdır mutlu olmanız
Derdimdir mutsuzluğunuz.
Şifamdır güzel gülüşünüz
Kısacası ben zavallı Soytarınız...

Yalnızlığı unutmanız için,
Ne yapabilirim Kraliçem.
İki yalandan gülüş
Yada sevimli gözüken,yalandan sözler...

Gözlerimi kapattığımda,
Sürmeli gözleriniz geliyor aklıma
Öyle güzel bakıyor ki
Dayanamıyorum artık
Gözlerimi kapatıp geziyorum
gündüzleri...

Siz güzel Kraliçem,
Bakmazsınız ya benim gibi bir Soytarıya.

Amacım,
biran bile olsa mutlu etmek sizi.
Kalbinizdeki boşluğu yalandan olsada doldurmak

Ne bir Kralım size ülkeler vereyim
Ne de bir Baronum size zenginlik vereyim
Bir soytarıyım ben,
Size kalbimden başka ne vereyim

Tek sahip olduğum şey
Zavallı ürkek bedenimdeki
Titrek ve sadık kalp

Bir zehir gibi etkiliyorsunuz beni
Yavaş yavaş uyuşturarak
Damarlarımdaki kan olup,kalbime akarak
Ölmeden son bir kez bakarmış gibi
Dünyaya son kez bakış atarmış gibi

Sizin için ölürüm Kraliçem,
Zaten umursamazsınız bu ürkek kalbi
Belki biraz üzülürsünüz
Sonra unutursunuz
Azıcık da olsa sevdiğinizden değil
Ziyan olmamdan...


Roller zaten verilmiş bir kere
Siz koskoca Kraliçe
Ben ise
Gülmekten ağlamaya mahkum
Gözlerinize tutkun
Zavallı soytarınız

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bi yorum yapabilirsin

Related Posts with Thumbnails