/> href=

9 Ağustos 2009 Pazar

Garip zevkler hakkında

Şimdi farz edelim ki sonbahar,kış ayları...
yatağınıza yattınız üstünüze battaniyeyi çektiniz...
O anda bir boşluk oluyor.Düşüncelere varmaya yakın olduğunuz vakit,ayaklarınızı birbirine sürtmeye başlarsınız ya işte o muhteşem bir duygudur yahu.Neden olduğunu bilmiyorum ama araştırıyorum.İsviçreli bilim adamlarına mektup yolladım araştıracaklarmış.birde havanın soğuk olduğu vakit sürtünce ayrı bir güzel oluyor ya.

Birde bu garip zevlerden,TV izlerken saçınla oynama gibiside var.Televizyonda sevdiğin dizi yada film oynarken o eliniz başınıza kayar ve saçlarınızla oynamaya başlar.Arasıra saatlerce yorulmadan sürer bu.Elimiz arasıra başka yerlerede kayar ama burası açıklamak için iyi bir yer değil.

Uyandıkdan sonra gerilmek süper bir duygudur bence...
Hele ağzını araba giricekmiş kadar kocaman açıp esnemek,ardından gerilmek,size iyi bir gün geçirmek için tavsiye...

Unutmadan birde uyandıkdan sonra bir yerlerini kaşımak da süperdir ...

İnsanoğlu garipdir ya.Hani derler ya...
-Seninle tanışmak benim için bir zevkti Anna.
Yalan abicim külliyen yalan
Ben şahsen yeni biriyle tanıştığım zaman irkilirim,korkarım
O yüzden bunu zevk kapsamından çıkartalım.

Yazın hava sıcakken üstünüze bir esinti gelir ya,o esinti muazzam birşeydir.Az ve Özdür.
Terli ve bunalmış vücudunuza deyen o esinti,canlandırır insanı.

Okullar açıkken kar yağdığında 'acaba tatil olur mu lan ?'diye,iç geçirip saatlerce
tatil hakkında fantezi kurmak ayrı bi zevtir.

>Herze-gü<

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bi yorum yapabilirsin

Related Posts with Thumbnails