/> href=

19 Eylül 2009 Cumartesi

Bu Böyle Devam Etmez...[4]


'Selam naber'
'İdare eder ya senden?'
Bu konuşmaya bir yerde rastlarsanız durmayın hemen kaçın...
Çünkü 'idare eder'diyen insan tipi çok konuşmaya meyillidir.Bu insan dertlidir.Eğer zaman kaybetmek istemiyorsan kaç ordan...

Bir tane markette Ambassador markalı boxer görmek ve marka ismi hakkında düşüncelere dalmak...İsimde ağırdan girmiş Ambassssador...İnsanın aklına kimbilir neler gelir ya.Ama araştırdım Ambassador neymiş diye.Kelime-i meali büyükelçi olan ingiliz kökenli bir kelimedir.Haklı adamlar,burda zeka konuşuyor aslında.Büyükelçi...O kumaşın altında büyükelçi yatıyor be.Marka adını bulan adamın elini öpmek geldi içimden.Büyüksün be abi

Bir çaybahçesinde çay içerken karşıma gelen görüntü karşısında etkilenmeden duramadım.
Adamcağız içtiği çayın parasını ödemek için poposunun şeklini almış cüzdanın içinden 10 milyon çıkarıp hesap kutusunun içine koyup garsona parasını verdi.
Ney garip diye sorarsanız.Cüzdan.Evet cüzdan garipti çünkü o cüzdan popo kıvrımmı yüzünden yamulmuştu.Yazıklar olsun.Acıdım sana popo şeklini alan cüzdan.Şaka maka kimde cüzdan görsem öyle ya.Zaten o adamcağızı gördükten sonra eve gidip cüzdanı çöpe attım.

Koskoca ramazan bitti.Bayram başladı.Bayramlık denilen kavram gene konuşulmaya başlandı.İyide neden bayramlık sadece bayramda giymiyosun ki giyiyorsanda pis bir insansın 4 gün boyunca kokar o bayramlık ya.Belkide ben bilmiyorumdur benim hiç bayramlığım olmadı lan !


'Ben polis'.Elindeki polis cüzdanını göstererek.
'Ben FBI'dan Ajan Walker arabanıza hükümet adına el koyuyorum'
Bu sözler karşısında büyülenen adam arabasını göz kırpmadan ajana verir.
Bu olay ülkemizde olsaydı ne olurdu ?
Ajan arabayı ister ve vatandaşdan gelen cevap;
-Hasstır.Olurdu.Neden diye sorma işte.Sen arabanı verirmiydin?
Türk insanı arabasına kıyabilir mi?


Gangsta.Nedir bu gangsta bildiğimiz fakir ama amerikan fakiri abi.Hırsızlık yaparlar,polisle atışırlar,aralarında kavga yaparlar,garip giysiler giyerler.Al işte sana fakir.Neden özenirsiniz anlamıyorum.


Dünyada yaşayabileceğiniz en kötü şey,söliyeceğiniz şeyi unutmaktır.
O nasıl bir çaresizliktir.



Otobüsteydim.oturucak yer kalmamıştı bende kapıya doğru biyere elimi atıp ayakta gittim.Sonra yol ilerlerken bir alışveriş merkezinin önünde otobüs durdu.Alışveriş merkezinin maskotu olan palyaço bizim otobüse doğru bakıp gülüp ilginç hareketler yapıyodu.Herkese göz kırpıyordu.Bende bir gözümle palyaçoya dikkat ederken diğer gözümlede otobüsdeki insanların verdiği tepkilere bakıyodum.Derken kız palyaco hemen yanımda oturmakta olan yaşlı amcaya bakıp göz kırptı.Ben ise yaşlı amcaya ışık hızıyla dönüş yaptım.Adamın yüzünde;kabız olmuş,utanmış,şaşırmış bir ifade vardı.Nasıl olduğunu ancak bu kadar anlatabiliyorum.Ama yaşlı adam o yüz ifadesiyle aniden ne yapacağını şaşırdı.Etrafa bakındı bir süre,hangi insanların ona baktığını anlamaya çalıştı.Ama ne yazık ki herkes ona bakıyordu.Ben ise yaşlı adamın yüz ifadesine dayanamayıp kahkaha patlattım.Artık herkes bana bakıyordu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bi yorum yapabilirsin

Related Posts with Thumbnails