/> href=

29 Nisan 2009 Çarşamba

Avare

bir avareyim ben
başı boş bir hergele
bulamadım bir ömürden.
sevecek beni gönülden

çok gönül gezdim bebeğim,
bulamadım senin gibi
bırakıpda gidemedim
unutup gönlünü,kendim geldim

bulamadım senin ki gibi gönül
gezdim belki bir ömür,
çok gönül gezdim 2 gün kaldım
o 2 günde bebeğim,sana hasret kaldım

oturup gönlünün balkonunda
daldım yalnız,gökyüzündeki yıldızlara
ağlıyormuyum yoksa içimdeki yalnızlığa
dışarı çıkamadım,bir daha bulamam korkusuyla

bir serseriyim ben,
sadece konaklıyorum sende
yer kaldı mı? acaba gönlünde
razı bu avare,ufak bir sevgine

yollardayım...
serseriyim,hergeleyim,avar
eyim
deliyim,divaneyim,sevenim,üzülenim
inan bana gönül
kulunum,kölenim,köpeğinim
bebeğim...
herze-gü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bi yorum yapabilirsin

Related Posts with Thumbnails