/> href=

30 Nisan 2009 Perşembe

Ne şanslıdır

çok savaştımda çok kaybettim
ne yaptın ki herzaman affettim
birer birer kaybederken hislerimi
en son seni sevdim

sadece insaf istedim
belki bir tutam aşk
senden birşey beklemedim
uzaktan sevmek güzeldi

mutlu ol demek isterdim
sen zaten mutlusun
dünyalar serilmiş önünde
benim gibi zavallının esiri olamazsın

suçmuş sevmek dünya
yaşananlar acı bir rüya
isterdim bakarken yüzüne
fısıldamayı o acı elvedayı

sana bebeğim diyemem
sen başkasın
sana elveda diyemem
artık çok uzaktasın

görmek isterdim son kez
o tatlı gülüşünü
olmak isterdim saf düşüncelerinde
ben çok şey istedim...

ne şanslıdır hiç sevmeyen,
korkmaz sevilmemekten
ne sanşsızdır seven
tutamaz aşkı ellerinden

aşk bir kişinin oynadığı yalandır...

herze-gü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bi yorum yapabilirsin

Related Posts with Thumbnails