/> href=

29 Nisan 2009 Çarşamba

Gerçekten istedim bebeğim


gerçekten denedim bebeğim
umutsuzca sevmeyi
yanında olmayı
gerçekten istedim bebeğim

kalbim sana ihanet etmez tabi ki
ama gözlerim tam bir yalancı
şerefsiz ...
denedim bebeğim
umutsuzca sana bağlı olmayı

denedim bebeğim
galiba satacağım yüreğimi
ihanet edeceğim sana
kandıracağım kendimi
benim aşk dediğim yalanla

umut etmelimiyim?
senden vazgeçmeliyim
gülüşünü tekrar görmeyi
gerçekten istedim bebeğim

bu bendim,senin gördüğün
artık olmayacağım
ellerini tutmayı,
gerçekten istedim bebeğim

cesetten farkım yok benim
kalbim yok,ruhum yok
gözlerim başkasının
bu gözleri sana vermeyi gerçekten istedim

gözlerimi açtığımda görmek seni
buluşmasını hissetmek ellerimizin
sevmiyorsun ki beni
biliyorum bebeğim
seni öpmeyi,koklamayı
gerçekten istedim bebeğim

def olup gitmek bu şehirden
bir umutla unutmak seni,
galiba imkansız,
mutlu olmayı
gerçekten istedim bebeğim


tekrar ağladım galiba
seni unutmak mı?
kandırıyorum kendimi...

Herze-gü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bi yorum yapabilirsin

Related Posts with Thumbnails