/> href=

19 Temmuz 2009 Pazar

Bu böyle devam etmez...

Meraklı insanı sevmem kardeşim.
Sevmiyorum hatta nefret ediyorum eminim sizde ediyorsunuz

Mesela örneklerle açıklayım;

Dolmuşa bindiğinizde oturan vatandaşların sizin yüzünüze uzaydan gelmiş bir varlıkmış gibi bakması...
Bu 1-2 kişide değil koskoca bir dolmuş dolusu insan.
Sevgili abilerim ablalarım yada benim yaşımdaki vatandaşlar neden bakıyonuz ulan!
Yüzümde birşey varmış gibi hissediyorum.

Birde, sanki beni analiz ediyorlar.geçen 2 dakika onlar için analiz bölümü.
Herkes yüzünüze baktığınızda ne hissedersiniz?
'Burnum mu akmış?'
'Ayakkabılarımı ters giydim?'
'Farklı çorap mı giydim?'
'Yanlış bir hareket mi yaptım?'
Ne var ulan ne var...
Siz dolmuştaki vatandaş;
sabah sabah bu kadar gerilime gerek varmı?

Ha birde meraklı insan tipinden;
Mesaj geldiğinde başını senin telefonuna usulca yaklaştıran arkadaş modeli oda tiksinçdir be abi.Yok onu bunu bırak bu kadar kendini patlatıyon görmesin diye,mesajın turkcellden geldiğini görünce nedir bu rahatlama...

Bu böyle devam etmez...


Birde çok soru soran akraba modeli vardır...
Başıma herzman geliyor...
Sınav zamanlarının başladığı tarihler.kimse yazlılı olduğumu bilmesin beni germesin diye kimseye söylemem yazılı olduğumu.Ama gel gör ki ortamı geren bir akraba çıkıverebiliyor...

'Oğlum dersler nasıl?.Yazılıların nasıl?
'İyi enişteciğim iyi...aa baba iş yerinde ne olduğunu anlatsana'

tabi ki kaçmak için yapılıcak çare bu...
kaçamak cevap ve ardından gelen soru!
herzaman sıyrıldım bu işten benden söylemesi...
Bazı akrabalar ise bu soruyu sorduğunu unutup tekrar sorabiliyor o zaman yapılıcak tek şey odayı terk etmek !
Kaç o odadan arkadaşım kaç!


Bu böyle devam etmez...


Tamam Türkiyemizin en tropikal yerinde tatil yapıyor olabilirim(Antalya)
ama sanki maldivlerdeymişim gibi sorular gelebiliyor
'ohh hayatını yaşıyosun sende'
'Ulan ne yaşaması 100km altındayım'
'Ohh güneş,deniz,kum yaşa sen hayatını.Çağırma zaten bizi'
'ulan sen İstanbuldasın orada güneş ne zaman yok oldu.Marmara denizi ne zaman kurudu?'

Birde 'çağırma zaten bizi' böyle bir sitem biçimi var.

Bu böyle devam etmez...
Herze-gü
_______________________________________Alp enes....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bi yorum yapabilirsin

Related Posts with Thumbnails