/> href=

4 Temmuz 2009 Cumartesi

Gittin gideli bebek;

gittin gideli bebek;
sokakta kedinin tekini tam domalmış sıçarkene gördüm,nedense ellerimi kediye doğru göstererek güldüm.Kedi utanarak olay yerinden kaçtı bebek...

gittin gideli bebek;
Gezmeye çıkarken künye takıyım dedim bebek.yapılmayan espri kalmadı.Otobüs muavini ''öğrenci alacaktım ama asker aldım' dedi ve gülmeye başladı.Asker abiler ayağa kalkıp 'emret komutanım'dediler.utandım rezil oldum bebek...

gittin gideli bebek;
dişimi fırçalarken fırçayı yutup garip bir ölüme neden oluyordum bebek

gittin gideli bebek;

televizyonda oynayan reklamların şarkılarını söylemeye başladım...''solo solo soloooooooooooo''

gittin gideli bebek;

Gurder kimp(reklam sansür)den en büyük boy milkshake aldım.tam pipeti açıcakken elimden kaydı düştü bebek.milkshake'e mi çalışanların bana bakmasına mı bozuldum bilemedim...utandım.arkama bakmadan uzaklaştım

gittin gideli bebek;

Yolda adlı bir kitap varmış.Aradım yok ama...Yazarın adı ayrı bir olay bebek.yazarın adına 'Jack Kuruağaç''diyen bir benim galiba bebek.araştırdım''Jack kerouac''mış...evet zor dimi...

gittin gideli bebek;

Romantik şarkı bulamadım...Full heavy devam...

gittin gideli bebek;

Ecnebi kızlarına sarkmaya başladım...Hiç olmazsa İngilizcem ilerliyor diye kendimi avuttum bebek

barış abiye özendim ;)
tekrar özendim bebek...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bi yorum yapabilirsin

Related Posts with Thumbnails